.

.

Sunday 26 June 2011

TEMAN PENYERI KEHIDUPAN


dikala aku kesunyian
Merintih khabar darimu
teman sudilah kiranya dikau
meluangkan masa untuk
menghiburkan diriku
datangmu teman
mendatangkan seribu makna
dalam kehidupanku
TEMAN
aku dan dirimu tetap akan bersama
cuma
takdir tuhan  boleh memisahkan kita
PERGIMU TEMAN
meragut seluruh jiwaku
ketahuilah dirimu teman
masih aku kehausan belaian mesramu
JANGAN JANGAN JANGAN
pergi 
tinggalkan diriku
jika pergimu tiada ucapan selamat tinggal
ENTAH ENTAH ENTAH!!!!sedih ni.
tidak aku tahu apa mau bicara...
entahlah....................
TEMAN
tak mungkin luput
dari ingatan
hanya ini untukmu teman
aku meluahkan rasaku terhadapmu
tidak mampu lagi aku berbicara
semoga dikau ceria gembira tabah menghadapi segala rintangan yang melanda
TEMAN
tiada yang lain didunia ini
hanya kepadamu aku berperi tiadamu,
tiada jua diri ini
tanpa dirimu rasa bosan sepi 
menyelubungi diri
keranamu aku masih tegak berdiri
masih kukuh dihati
yang SEJATI memang sukar dicari ganti
sukar juga diganti
TEMAN..................
itulah pada hakikatnya 
yang perlu aku akui
aku bertuah beruntung dapat mengenalimu
happy bersama tanpa jemu
biarlah kenangan itu terpahat dihati
ceria-ceria dan senyum selalu


by

No comments: