.

.

Thursday 30 June 2011

bosan la..

erm2..hari nie amat bosan la..dowk saja pown tiada apa2 buat g kerja blik kerja..cri itu wang saja..mcm bosan plak la..erm2........aku mcm org lain jgak perlukan teman..teman pown xdew..dowk je sorg2..ada kawan pown mcm xdew..xnk pown temani aku dalam kesepian...hidup aku nie sebatang kara je..slamatlah syukurf aku ada keluarga yg bahagia....merekalah teman merekalah kekuatan..erm2..aku nk teman..agak payah bg aku untuk mencari teman waktu2 nie..lame jgaklah aku single..kadang2 aku cemburu jgak bila tgok org lain..erm tp aku buat xtaw jela,,sapelah aku nie an an an an..nk ckp aku jual mahal,,tidaklah,,aku nie ceria lek2 je orgnye..tp payah la untuk aku dapatkan teman..boring sangat..aku xtaw nk luahkan perasaan aku kt sape..aku ada bela burung..dorglah kawan aku,rajin jgak aku bersebang berckp ngan dowg..aku suke..dari ckp ngan org buat xtaw je,,,sekurang2 aku puas.....biarlah aku ckp ngan haiwan ngan tumbuh2han..merekalah tempat aku meluahkan rasa cinta ku.......aku sayang semua..aku syg mereka..kawan2 aku manalah kogr...xnk kawan ngan aku dah ke..kadang2 aku terasa ngan mereka..diam je..semua nk aku je kene mulakan..mcmlah aku nie ape..biarlah..asalkan mereka2 semua gembira..bila aku sepi mcm nie..xdds org yg nk temankan aku.....

1 comment:

aqimspanas said...

haaaaaaaaaaa...tp xpe,,ape yang baik dapatnya baik,,yg sebaliknya dapat sebaliknya,,aqim bersabar ye aqiml.....haaaaa..aku tetap aku.untuk aku terus hidup aku adalah kekuatan aku,,bkn kekuatan org lain..